środa, 4 maja 2016

Puchar Mazowsza mtb xc, Zgierz, wtorek 2016.05.03, rowerowe

Puchar Mazowsza mtb xc, Zgierz, wtorek 2016.05.03, rowerowe


Trasa w Zgierzu była ciekawa, inna niż moje lokalne, leśne
ścieżki w Krajobrazowym Parku Mazowieckim. Nie zmienia
to faktu, ze na każdym z 4 okrążeni, w wyścigu, który dla
mojej kat. wiekowej trwał prawie 1,5h, pytałem siebie
o sens zadawania sobie bólu...
Miałem nieduzy, ale wazny interes do załatwienia w Łodzi. Szukałem dobrego powodu, żeby tam pojechać i zalatwic go "przy okazji". Dobrym pretekstem okazaly się być zawody z cyklu Puchar Mazowsza, w których postanowil wystartować synek Maciek.

Synek zasugerowal, ze jeśli on startuje, mogę i ja...

 


Pełne wyniki są TUTAJ.


Maciek zajął II-gie miejsce w mocno i licznie obsadzonej kat.
elita.

Ja zająłem I-sze miejsce w kat.
masters IV (III-cie w połączonych
kat. masters IV i III)
 















Jeszcze tylko zapakować to wszystko do samochodu
(jak się udało raz musi udac się ponownie; tylko jak?)
i można ruszać żeby zalatwic to co było do załatwienia.
W drodze do Łodzi zaczęło mocno padać, a my mogliśmy sobie poza dobrym wynikiem sportowym (Radek IV, Paweł V miejsce w kat. elita) gratulować szczęścia do aury, która oszczedzila nam rzęsistego prysznica w trakcie ścigania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz