środa, 1 czerwca 2022

Zrzutka - córka mojego kolegi szuka pomocy: "Walczyłam z nowotworem, teraz walczę o płuca".

 Zrzutka - córka mojego kolegi szuka pomocy: "Walczyłam z nowotworem, teraz walczę o płuca".

https://zrzutka.pl/plucazuzi
Czy może być coś gorszego niż choroba dziecka wobec której rodzice są bezsilni? W takiej sytuacji znalazł się mój kolega Jacek. Szczegóły znajdziecie TU   

Kwota, która jest potrzebna na przeprowadzenie kuracji chociaż przekracza możliwości Jacka/jego rodziny nie jest horrendalna. Blisko 1/3 jest już zgromadzona. Dorzuciłem się kilkanaście minut temu. Pomyślcie proszę, czy możecie uczestniczyć w zrzutce. Każda wpłata, każda kwota ma znaczenie.



PS Już po opublikowaniu posta zorientowałem się, że dzisiaj jest Dzień Dziecka. Niech to będzie dobry omen :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz