sobota, 7 grudnia 2013

"Atlas chmur" (Cloud Atlas) reż. T.Tykwer, L.Wachowski, A.Wachowski, HongKong+, 2012, dvd

"Atlas chmur" (Cloud Atlas) reż. T.Tykwer, L.Wachowski, A.Wachowski, HongKong+, 2012, dvd

Powoli wyczerpują się moje priv zasoby dvd. "Atlas.." pozyczylem od Jacka z ostrzeżeniem, ze na malym ekranie film dużo straci, ze trzeba oglada go na dużym. Ale moje trenazerowe stanowisko jest zaopatrzone w TV 19", nie miałem wyboru...

Jacek ostrzegl przed oglądaniem na malym ekranie, nie uprzedzil, ze film trwa 170 min...
Jak na bajke jest troszkę przydługi i zbyt pogmatwany. Ogladanie wymaga sporego skupienia, a bycie skoncentrowanym przez 170 min. zwłaszcza na trenazerze jest praktycznie niemożliwe.
Bajka, nawet zgrabna nie jest moim ulubionym gatunkiem filmowym. Ogladam je rzadko. Ostatni raz, pare late temu był to "Awatar". Od tego czasu wszystkie bajki wypadają zdecydowanie poniżej poziomu, który wyznaczyl. "Atlas..." także, nawet pomimo gwiazdorskiej obsady.
Troszke się wynudziłem.
Nie wytrzymalem tyle czasu na trenazerze. Dokonczylem oglądanie na dużym ekranie i nie pomoglo.
Nadal się nudziłem.
Film zdecydowanie dla milosnikow gatunku i Toma Hanksa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz