czwartek, 5 grudnia 2013

"Uprowadzona" (Taken) reż. Pierre Morel, Francja+, 2008, dvd

"Uprowadzona" (Taken) reż. Pierre Morel, Francja+, 2008, dvd

Byłem pewien, ze widziałem ten film. Widzialem wspólnie z Morfeuszem...
Jak to we czwartek sesja rowerowa. Ponownie trenazer (nadal lecze przeziębienie), wiec siegam do priv zasobow i przez wzgląd na czas (90 min) biore "Uprowadzona".

Fajnie mi się krecilo na rowerku!
Ten film to już klasyk - doczekal się sequela.  Bardzo sprawne kino akcji z dobrym w roli mocnego faceta Liamem Neesonem (widziałem go jakiś czas temu w "Niewinnej", był OK), niezłymi zdjęciami, nadmiarem Audi (widać Niemiec sypnal kasa) i  naiwnym dydaktyzmem.
Do bolu zebow standard, ale jaki fajny!

Pewnie jestem ostatnim facetem na tej planecie, który nie widział tego filmu...

Mysle, ze na wszelki wypadek powinny go obejrzeć wszystkie corki swoich tatusiow, żeby na skroty dowiedzieć się, ze ojca sluchac TRZEBA!
(VH1, 1973, Led Zeppelin, Starways to Heaven, live, wlasnie leci).
Przeciez nie każdy tata biega niczym Mel Gibson w "Zabojczej broni" (skutecznie wyprzedzając audiole), prowadzi fure niczym Steve McQueen w "Bullit", strzela jak Tom Berenger w "Snajperze" i dosiada priv odrzutowców jak Richard Branson w filmie, który nazywa życiem...
Może się zdarzyć, ze tata jest normalsem, i co wtedy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz