niedziela, 31 marca 2013

"Wielki Mike" (The Blind Side), reż. John Lee Hancock, USA, 2009, dvd

"Wielki Mike" (The Blind Side), reż. John Lee Hancock, USA, 2009, dvd

Film zarekomendowala wlascicielka wypozyczalni. Ona, podobnie jak ja lubi przeniesione na ekran prawdziwe historie. Ponadto grajaca glowna role Sandra Bullock dostala za ten film Oscara 2010 w kat. najlepsza aktorka pierwszoplanowa.
Akurat ten fakt niezbyt mnie poruszyl. Nie przepadam za Sandra Bullock. Byl czas kiedy grala w prawie kazdym amerykanskim filmie. Ja do kina, a tam S.B. Biore dvd, znow ona. Nabawilem sie przez nia manii przesladowczej. Bylem przez nia literalnie  osaczony. Przesladowala mnie jej twarz. Bo to wlasnie w twarzy ma cos czego nie lubie. Tym czyms jest nos, w nim dwie szparki zamaist normalnych dziurek. Do tego to nos zadarty, wiec przez caly czas eksponuje te szpary, ktore wraz z ksztalem nosa przywodza mi na mysl grozny, drapiezny pysk rekina szescioszpara.
A rekinow sie boje.
Ale przeciez dywaguje nie o rybach tylko o filmie, ktory ocenilem na  "niezly", bo historia prawdziwa, ale przy tym tak bolesnie amerykanska, idealistyczna, slodka, ze trudno te slodycz wytrzymac. Ale przeciez to prawda, wiec nic tylko bic brawo!
Ogladalo mi sie fajnie. Ponad 2h filmu wkrecilem szybko, sprawnie, bezbolesnie. Jakos tak jest, ze historie o pozytywnym przeslaniu, o tym, ze ludzie som dobre, a zycie potrafi byc piekne wchodza do glowy bardzo gladko.
Jednym slowem film dla mas, a przy okazji dla ichtiologow tez cos sie znajdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz