środa, 31 lipca 2019

"Kombi", koncert, Trójka, niedziela 2019.07.28

"Kombi", koncert, Trójka, niedziela 2019.07.28

Sławomir Łosowski (klawisze) skomponował większość hitów Kombi zanim Kombi pod wodzą Grzegorza
Skawińskiego (zupełnie przyzwoitego gitarzysty) stało się synonimem obciachu. Przełom lat 70/80 to m.in.
"Przytul mnie"  śpiewane wowczas  także przez Maryle Rodowicz, "Słodkiego miłego życia", "Nietykalni" itp.
Trójkowy koncert był także jubileuszem 50-ciu lat pracy S. Łosowskiego na scenie. Emitowana na antenie
impreza była zamknięta, wejście tylko dla zaproszonych gości. Nie miałem zaproszenia, ale wszedłem:)

Nowe, mocne, rockowe aranżacje, sporo techniki, dobre nagłośnienie, czyli niezbyt głośno z dobrze ustawionymi
pozycjami wszystkich instrumentów plus słyszalny, wyraźny wokal składały się na dobry, dynamiczny koncert ze
szczyptą nostalgii, zwłaszcza wówczas, gdy muzycy przywoływali moment powstania 'Słodkiego, miłego życia"
mający miejsce w czasie trasy koncertowej po ZSRR...  

Wśród zaproszonych gości byli od lewej Leszek Możdżer  w podkoszulce raper MC Silk, Andrzej Nowak
eks. TSA i DJ Spox na prawym skrzydle. Koncert z pewnością można obejrzeć z zapisu video w archiwum
Trójki. Moim zdaniem warto. Pewnie jest tam także kawałek bankietu na którym nie zostałem, gdyż natychmiast
po koncercie pojechałem oglądać wnuczkę - Marysię, która urodzona w piątek już w niedzielę była w domu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz