czwartek, 19 stycznia 2023

Mrozu, Lecimy za Daleko, "Progresja" czwartek 2022.12.15 godz. 20:30, koncert

 Mrozu, Lecimy za Daleko, "Progresja" czwartek 2022.12.15 godz. 20:30, koncert 

Wracam do wydarzenia, które miało miejsce już ponad miesiąc temu. Przyczyną jest osoba artysty - Mroza, który nie dość, że od koncertu stał się dla mnie rozpoznawalny to do tego z przyjemnością słucham jego muzyki mieszczącej się w pojemnym nurcie ambitnego popu. A przecież plan był inny i kiedy w październiku 2022 do mojej skrzynki wpadł zaprenumerowany newsletter od eventim.pl zawierający informacje o trasie Kwiatu Jabłoni, decyzja była błyskawiczna: Kwiat Jabłoni - koncert - TAK! Jednak kiedy przyszło do wyklikania biletów/terminów okazało się, że Kwiat Jabłoni sprzedaje rzeczywiście grudniową trasę, ale w grudniu 2023... 

W tym samym mailu było info o trasie Mroza. I tak, z rozpędu, niejako przypadkiem padło, że jak nie Kwiat Jabłoni, to Mrozu. Przy okazji, jeszcze przed kupieniem biletów (139.00 zł/bilet) rzuciłem okiem na mrozowe clipy z YT (TU) kierowany podpiętymi linkami. Było nieźle, a wkrótce, już na koncercie okazało się, że jest baaaardzo dobrze!  

Mrozu na froncie, na siedząco za mikro-zestawem perkusyjnym na którym wyładowywał namiar
energii (niedawno miał złamaną(?) nogę; ograniczał żywiołowe skakanie po estradzie). 

"Progresja" była wypełniona po brzegi. Publiczność znała teksty, świetnie się bawiła, bo Mrozu to nie dość, że gra dobre, poukładane, melodyjne kawałki, to wkłada w to mnóstwo energii, która udziela się fanom. W moim przypadku było trochę inaczej, gdyż nie dość, że nie znałem dokonań Mroza, to tuż przed koncertem "padło" mi jedno ucho, na które literalnie nic nie słyszałem. Byłem tym mocno podenerwowany co zakłócało odbiór znakomitego moim zdaniem koncertu. Najlepszym przymiotnikiem opisującym koncert jest "energetyczny". Jeśli trasa koncertów Mroza przebiega przez Wasze miasto warto się wybrać, pobujać w rytm jego muzyki. Nie wiem, czy Mrozu zapraszany jest do udziału w np. koncertach sylwestrowych organizowanych przez różne telewizje, ale jestem przekonany, że jego występ/udział jest o niebo lepszy, ciekawszy dający więcej radości słuchaczom niż ente wykonanie np. "Białej Armii" Beaty, występy niejakiego Thomasa Andersa z "Modern Talking" nie mówiąc już o "artystach" disco-polowych.  Pomimo, że pop nie jest moim pierwszym wyborem, uważam, że koncert był znakomity, a Mrozu wraz z kapelą robią świetny show. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz